2020. június 16., kedd

13. hét


Ennyi ideje tart az Egyesült Királyságban a karantén. Az első hónapban Dáviddal mindketten itthon voltunk, aztán ő visszament dolgozni, és így egyedül maradtam itthon. Telefonon, interneten keresztül beszélgettem családdal, barátokkal, munkatársakkal. :) 
Azóta az imacsoport és a gyülekezeti alkalmak is online vannak, tehát csak vásárolni és egy-egy séta, kirándulás alkalmával hagytam el a lakást. Tegnap viszont meghívást kaptam egy kerti partira, hiszen már szabad kisebb csoportokban találkozni, szabad téren (például kertben), betartva a 2m. távolságot. Így leporoltam a biciklimet, és elindultam. Nagyon hamar odaértem, nagyon jól telt a délután. Olyan értékes volt számomra, hogy végre barátok közt lehetek, valóságosan látjuk egymást és beszélgethetünk! Mire hazaértem, Dávid is itthon volt. Jót beszélgettünk az élet nagy dolgairól, ő mentateát, én koffeinmentes kávét ittam. Egészségünkre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése