2021. június 1., kedd


Maradjatok énbennem, és én tibennetek. Ahogyan a szőlővessző nem teremhet 
gyümölcsöt magától, ha nem marad a szőlőtőn, úgy ti sem, 
ha nem maradtok énbennem.     
János ev. 15:4

Miután a nyaralásban feltöltődtünk, itthon, a gyülekezetben is nagyon építő, bátorító igehirdetés hangzott el. Olyan csodálatos, hogy néhány gondolatomra, amik mostanában foglalkoztattak, mind választ kaptam Istentől! Ráadásul ez is egy olyan tanítás volt, ami még jobban ösztönzött engem arra, hogy olvassam többet Isten igéjét. Például a János evangéliumát. :) Annyira gazdag képekben beszél, és ez a rész (15.) is olyan hasznos! 
Sokszor elbukom még a Jézusra való figyelésben, a Benne maradásban... erőlködök, kínlódok, vergődök, és aztán feladom. Megadom magam és megkérem, mutassa meg, mit csináljak másképp...erre jön az üzenet: " 'csak' maradj énbennem...".
Voltak terveim, elképzeléseim, vágyaim tavaly év elején. Aztán közbeszólt a pandémia...most az egyik ilyen terv kapcsán eszembe jutott, hogy az lehet, hogy Isten azt nem tervezte, nem úgy tervezte, ezért nem valósult meg...mert Ő mást tervezett. Én azt hittem, az egy nemes terv, és biztosan megvalósul, de nem úgy lett...most azon gondolkodom, amit már néha olvastam az utóbbi időben, mikor itt-ott elém jött: Ne arra kérjem Istent, hogy a terveimet áldja meg, hanem kérjem el az Ő tervét, az már áldott... vagy, ha tényleg Isten terve is, csak még nem valósult meg, akkor meg legyek kitartó az imádkozásban, a folyamatban. Szóval így állok. Meg akarok maradni Őbenne, hogy az valósuljon meg, amit Ő tervezett! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése