2021. június 13., vasárnap

Ritkulnak a bejegyzések

a blogon, mert kedd óta újra oviba járok - dolgozni. Egy hetet csúszott a terv, de nem bánom.. 🙂 Az új kezdet érdekes, izgalmas, tanulós időszak. Kedden reggel újra biciklivel indultam munkába. Emlékeztettem magam, h más irányba kell menni, nehogy a volt ovinál bukkanjak fel. 😉 Aztán nagyjából kiismerem már magam, így egy röpke hét alatt az épületben, az udvarokon..sok új nevet megtanultam, de még van, mit. Szokások, rutinok, kolegák, minden és mindenki egy kicsit más. 

Ezen kívül megérkeztek az angol jogosítványaink, és kifizettünk egy foglalót egy nekünk új- de amúgy használt autóra.  🚘 

Dávid, kalandos úton, de miután sikeresen időpontot foglalt, megkapta tegnap az első adag oltást. Levélben értesítették, h a korosztálya van soron.

Aztán bevásárlókörutat tartottunk, mert az új oviba nem lehet farmert, jeggings-t vagy leggings-et viselni, az utóbbit amúgy sem venném fel, hanem olyan fekete nadrágot, amilyen nekem csak egy volt és kellett belőle váltás is... angolul azt a megnevezést kaptam, hogy 'black tailored trousers'. Találtam egyet a méretemben, elfogadható áron, így most van kettő. 🙂 Szeretem, hogy itt minden fazonból van hosszú, közepes vagy rövid lábszárhosszúságú nőkre is választék. Mondjuk, hamar elkapkodják, mert ebből az utolsót sikerült megtalálni. 😁

És bónuszként a héten berobbant a nyár is, kánikulával, napos idővel, nagyon tudunk neki örülni! 🌞

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése