2021. június 16., szerda

A tegnapi napi hálaokokról inkább bejegyzést írnék: 3 ajándék, hálaok Isten igéjébōl. 

Azt tapasztaltam, már nagyon sokszor a személyes életemben, hogy ha igazán fontos számomra, h Isten szóljon hozzám, és szánok rá idōt, akkor Ō nagyon egyértelmūen válaszol nekem. Ezt úgy kell elképzelni, h én imádkozok és olvasom a Bibliát, az áhitatot, és pont van benne válasz Istentōl. 
Legutóbb, mikor hibáztam a volt munkahelyemen, és stresszeltem, h mi lesz, ha az új munkahelyen is hibázok, akkor azt a bátorítást kaptam, h "ha hétszer esik is el az igaz, mégis felkel..." és aztán olvastam ezt is:
 
Azóta is szólt hozzám Isten, ugyanígy, igeverseken keresztül. Mindig azt, amire igazán szükségem volt. Ez lehet bátorítás, lehet feddés, lehet egy figyelmeztetés Tōle, nekem. Ezért vagyok hálás, hogy ennyire szeret és ismer engem személyesen! 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése