2021. június 20., vasárnap


Pár nap biciklizés után visszaültem az autóba, Dávid mellé. Először a hőség miatt, aztán a zuhogó eső miatt. Így reggelente hamarabb érkeztem és volt időm az online-képzéseket töltögetni még munka előtt. Munka után már nincs rá úgy kapacitásom, az itthoni dolgokkal is szeretnék foglalkozni.. ;) 
Kicsit csalódott voltam, hogy még mindig nem a baba-csoportba voltam beosztva, de legalább itt kezdtem belejönni a napi rutinba, a gyerekek többségének a nevét megtanultam. A munkatársakkal is volt egy-egy jó kis beszélgetésünk. Megvolt az első ötnapos munkahetem. Fárasztó, mert hosszú a munkaidő, és sok kisgyerek van. Akárcsak Magyarországon volt. De a felnőttek száma másképp aránylik a gyerekcsoporthoz. Ez valamelyest könnyebb, más. :)
Mivel sokan vannak, és mindig történik valami, így hihetetlen gyorsan telik az idő! Nekem most még nem is kellett megfigyeléseket írni, meg a gyerekek napjáról beszámolókat..majd azt is meg kell tanulnom. 
Sokat figyeltem, és tanultam, ki -mit- hogy csinál; amire kértek, igyekeztem elvégezni, ha valamit nem tudtam, kérdezni, gyerekekkel foglalkozni. Az a vicces, hogy még sokszor keresem a szavakat, mikor valamit mondani akarok angolul, de hazaérve meg jönne, hogy angolul beszéljek...lefáraszt ez a kétnyelvűség is, mert napközben főleg magyarul gondolkodom...Csütörtök- péntekre szokott változni. De szokom az új környezetet, a munkatársak akcentusát, szóhasználatát. És a gyerekekét is. 
Néha olyan ézésem van, mintha belecsöppentem volna egy angol gyerektáborba- ahhoz hasonlítanak a napok :) 

Ez az igevers nagyon jókor jött, mikor azt éreztem, elfáradtam, és jöttek a negatív érzések, gondolatok. Hiszem, hogy Isten látja a törekvéseimet, a törekvéseinket. És Ő megáldja a munkánk gyümölcsét. Boldogan, megelégedve élhetünk, ha Rá figyelve, Őt félve megyünk előre az úton. Az Édenkert óta munkával keresei a kenyerét az ember, a hívő, Istenfélő ember is. Van, aki kevesebb erőfeszítéssel, mások keményebb munkát végezve. A munkahelyen is meg kell felelni bizonyos szabályoknak, kereteknek. Néha ijesztő, hogy az életem nagyrészét munkával töltöm...és még mennyi év van hátra.. 
De most így szolgálom Istent. Nem célom a meggazdagodás, csak egy átlagos életet szeretnék élni. És mikor végig gondolom, rájövök, hogy egyre inkább élem is :) Hálás vagyok, hogy Isten ad erőt, egészséget, jövőképet nekem, nekünk!   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése