2021. június 30., szerda

Annyi minden történt mostanában, és nem volt alkalmam leírni.. ma tudatosult bennem, hogy immár megkezdtem a negyedik hetet az új munkahelyen. Nagyon szeretem! Az első pár nap sokkolt, aztán a második héten a babacsoportban is 'kezdő' voltam...sok újat tanultam gyorsan, szinte egyszerre...a napok gyorsan telnek, a hétvégék elrepülnek! 

Rögtön az elején feliratkoztattak egy oldalra, ahol online képzéseket kell végeznem. Volt vagy 18, ebből kb. 8 határidős.. de a nem határidősek közt is voltak alapvető fontosságúak. Így munka előtt, után, hétvégén, és sokszor ebédszünetben is azokat csináltam..jól haladok  a nagyja meg van, hála Istennek!

Az autócsere másképp alakult, egy héttel hamarabb megvehettük, így már másfél hete élvezhetjük. Kalandos volt az a nap is, amikor azt megvettük, a másikat eladtuk, taxiztunk is 2x...aztán azóta ismerkedünk vele, tanuljuk a különböző funkciókat rajta. Hétvégén elutaztunk hosszabb útra, kipróbálni, bejáratni és kicsit lazítani, környezetet váltani. 🙂 Tegnap merészkedtem először hazavezetni a bevásárlásunk után...nagyon jó élmény volt. Eleinte sirattuk kicsit az első autónkat, de mivel itt az új, nem bánkódunk, van, minek örülnünk! 🙂🙏

A babacsoportban lett két kis gyerekem, akikért én vagyok a felelős, és online írtam, posztoltam róluk a szülőknek, amit aznap csináltunk, mikor bent voltak az oviban. 🙂 A többi kicsi is kezdett megbarátkozni velem. 

Dávid is sokat dolgozik, bónuszt is kapott a múlt héten. Hálásak vagyunk, h olyan munkahelyünk van, ahol, értékelnek, megbecsülnek minket és a munkánkat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése