2021. június 2., szerda

Hálás Június - kihívás 🙏✍🎁💝

 

Tegnap ahogy az instagramon nézelődtem, Ann Voskampnál találtam ezt a hálaok- számláló listát. Júniusra szól. És bár ilyet még nem csináltam, ebbe a bejegyzésbe szeretném összeírni minden napra ezeket a hálaokokat. 🙂 Pont azon gondolkodtam egyébként, hogy milyen jó lenne valami ilyesmi erre a hónapra... hiszen nem csak Novemberben  lehet és kell(ene) egész hónapban hálaadásban élni, és most megvalósult, hogy aki keres, az talál. 😁

Szóval itt alább lesz a listám. 🙏✍🎁💝

1. 3 barna ajándék, hálaok: kávé ☕, barnás kagylók a nyaralásról🐚, rántott csirke(mell) vacsorára🍗.  A comb illusztrálja a barna csirkehúst  😉

2. 3 vices ajándék, hálaok: hárman mondták az új profilképem kapcsán, h olyan hangulatú, mint egy bizonyos sorozat. 🖼 😄 Ezinkább ilyen érdekesség a mai napra. 😉 

3. 3 ajándék, hálaok a napi beszélgetésekből: jó hírek telefonban a munkahellyel kapcsolatosan, üzenetváltás családtagokkal, beszélgetésünk Dáviddal. 📱🗣💬

4. 3 ajándék,  hálaok amit Krisztusban találtam: megváltás, bűnbocsánat, igazi szeretet. ✝️ 🙏❤

5.  béke, remény, szeretet ajándékai, hálaokok: séta egy parkban, békés környezetben; remény Istenben, a jövőnk felől; szeretet, ami jelen van az életemben különböző formákban és szinteken. Nekem ezek jutottak eszembe. 😉😊

6. 3 'csúnya-gyönyörű' ajándék, hálaok: mosatlan edények- volt mit ennünk; Dávid is kapott időpontot az oltásra; honvágy- van, ami/aki hiányzik. 🙄➡️😊

7. 3 ajándék, hálaok abból, amit olvasok: hálás vagyok, hogy vannak olyan témájú könyvek, amik pl. régebben nem voltak. Párkapcsolati, és pszichológiai könyvek, amikbōl sok hasznosat megtudok. Válaszokat a kérdéseimre, gondolataimra. És a Biblia. Úgy tapasztalom, h Isten személyesen hozzám szól, akár bátorít, akár megfedd, megigazít. 📚

8. 3 üres ajándék, hálaok: üres a szennyeskosár, üres napközben a lakás (van munkánk), üres a hūtō... 

9.  3 ajándék, hálaok, ami igazán megmosolyogtatott: az új gyerekek különböző szituációkban...többször is, meg a barátaim kedves üzenetei.

10.  Festett hálaok: festettek a gyerekek, jó volt nézni 🙂

Tele hálaok: Tele kád fürdōvíz a nap végén. 

Vicces hálaok: ahogy lehuppannak az ölembe, hogy olvassak mesét 😉

11. Három 'festett' hálaok: nem igazán van festett dolog a környezetemben...

12. Három 'tele' hálaok: Tele a szeretet-tankom 😉, a hasunk a finom ételekkel ebéd és vacsora után 😋,  Tele van a szárító is, frissen mosott ruhákkal. 🙂

13. Három megszagolt, illatos ajándék, hálaok: reggeli friss kávé, hal illat -ebédnél, nyár illat 😅 friss levegő áramlik be a nyitott ablakon. 

14. Egy 'váratlan', egy 'nem akart' és egy 'nem valószínū' hálaok: ma az egyik nagycsoportban voltam, számomra váratlan volt. Nem is akartam volna, mert jobban szeretek a kisebb korosztállyal dolgozni. De mégis jól telt, jó nagyobb gyerekek társaságában is lenni. Jókat lehet velük beszélgetni, játszani. Érdekeseket, okosakat tudnak mondani, csinálni. Az is váratlanul ért, hogy a gyülekezetbōl pont oda jár egy kínai kisfiú. Abból a Bibliaköri csoportból, ahol a koromavírus elōtti idōben szolgáltam, segítettem. És bónuszként, ō Dávid fōnökének legkisebb gyermeke. Kicsi a világ, Isten nagy! 😉🙏

Bejegyzés június 14.-rōl 🙂

A15.-i hálaokok külön bejegyzésben vannak. 

16. 3 mozgó hálaok: az autónk, amivel munkába is járhatunk 🚗; a libikóka, amin a gyerekek játszottak ma; és egy piros pillangó a kertben.  🦋

17. 3 hálaok apában: kicsi koromtól a hōsöm 😉... mindig keményen dolgozott, sok újat tanult; ránevelt az olvasás szeretetére. Életem fontos mérföldköveinél támogat(ott).  

18. 3 ajándék a Mennyei Apától, Istentől: (amik pénteken megfogalmazódtak bennem) - a Férjem, az új munkahelyem, az életem alakulása - az Ő kezében!

19. 3 ajándék amivé én váltam, szolgálva: szombaton segítőtársa voltam a Férjemnek, szép napunk volt, közös programokkal, tennivalókkal. Gondoskodás- mikor szendvicset csomagoltam; kiegészítés, kooperáció- mikor figyeltem a GPS utasításait, hogy jó irányba menjünk a körforgalomban - már előre jó sávba kell besorolnia Dávidnak. Feladatmegosztás, kompromisszumok- jól tudtam/tudtunk együtt működni. 👫 

20. egy meghajlott, egy gyönyörű, és egy szeretett ajándék: tavalyi pipacsos emlék, gyönyörű volt, ahogy hajladoztak a lágy szélben. 🌺 Szeretett ajándék Apa, ha már Apák Napja van ;)  

21. 3 hálaok, ajándék, amit a világosságban találtam: naplemente 😉 🌇, ... ehhez moat nem tudok, mit írni még..

22. 3 hálaok, ami nehéz: hiányoznak emberek; van, hogy nehéz minden napra kitalálni, h mit főzzek...; néha nehéz reggel elkészülni, munkába menni, de olyankor emlékeztetem magam, h hálás vagyok, hogy van munkám, és azért is, mert szeretem, amit csinálok. 🙂

23. Három ajándék, hálaok amit asztal körül találtam: közös étkezések Dáviddal, játék a gyerekekkel a különbözō terepasztaloknál, beszélgetések az új kolegáimmal ebédszünetben. 

24. Egy ajándék/hálaok vízben, ajándék szavak, fehér ajándék/hálaok: esō..lehūtötte a levegōt; munkatársaim szavai, ahogy elmagyaráznak dolgokat és kedvesek;  fehér ovis póló, egyenruha 😉

25. Három hálaok valakiben, aki idōsebb nálam: az itteni idōsebb barátnōm, aki az anyukám lehetne. Nyugodt, kedves, tapasztalt. Sokat sétáltunk, vásároltunk, kávéztunk együtt péntekenként, mikor szabadnapos voltam. 🙂

26. Három hálaok - textil anyaggal kapcsolatosan: a szép és puha utazós nyakpárnám, amit én varrtam ;) ; a pulóver- ami melegített, ha fáztam/fáztunk; mosható maszk- nem viszket benne az arcbőröm...és már nem sokáig kell hordani :) ;)

27. 3 hálaok, ajándék, bekeretezve keretbe: ilyen nem nagyon volt aznap...de egy-két fotónk van itthon képkeretben. :) 

28. 3 hálaok, ajándék, amit ettem: meleg leves, csoki, fokhagymás bagett :-P

29. Kicsi, nagy, és 'pont jó' hálaok, ajándék: kis gyerekek,  nagy ölelések, pont jó volt a bevásárlasunk hossza 😉

30. 3 ajándék, hálaok, amit én adtam ma: segítettem egy másik csoportban; reggelit és kávét készítettem Dávidnak is; megvígasztaltam azt, aki sort 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése