2021. július 4., vasárnap






Az az Isten, aki eddig is vezetett, most is itt van. Előttünk jár. Mikor nem érezzük magunkat a toppon, Ő akkor is figyel ránk, tart minket. 
Észre vettem magamon, hogy ahogy fizikailag egyre jobban elfáradok a hét vége felé, úgy támadnak a rossz gondolatok is egyre inkább, meg a negatív érzések...pedig körülöttem semmi nem változik negatív irányba, csak én vagyok sérülékenyebb, mert napi 8 órába feszített tempóban dolgozok..és még arra jön a többi feladat, esemény.
De emlékeztettem magam, hogy az az Isten, aki nyitotta az ajtókat az új munkahelyre, nem hagy magamra az új kihívásokban sem!
És Aki mindeddig megőrzött a koronavírustól, ezután is megőrizhet, mástól is. Nemrég annyira hiányzott a családom, hogy azt álmodtam, valaki meghalt...mintha már sosem lenne lehetőségünk találkozni.. nehéz már két éve távol lenni találkozás nélkül. De nem tart ez a világjárvány -ilyen formában- örökké! Várjuk az Angliai feloldásokat, amik egy hónappal tolódtak, de Júliusban megvalósítják, mire kezdődik az iskolai nyári szünet. Aztán, ha már mindketten be leszünk oltva, mentesülünk külföldre utazás után a karantén alól is, remélhetőleg... bár már az is megfordult a fejemben, milyen üzeti célból utazzak haza, meg vissza, hogy ne kelljen tesztelni meg karanténba vonulni... nyilván csak viccből, mert amúgy családlátogatásra mennék. 
Egyre sűrűbben járunk lengyel boltba, magyar feliratokat olvasni, hazai ételeket venni ;)

De jó dolgok is történnek azért, nem kerít teljesen hatalmába a honvágy. Nem is Magyarország hiányzik, inkább a rokonok, barátok. Az is jó lenne, ha ők meg tudnának látogatni, ha tudnánk minőségi időt tölteni együtt. Szülinapot, ballagást, Karácsonyt...vagy 'csak' egy akármilyen hétköznapi napot.

Most én vettem ajándékot a lányos csoportunk következő szülinaposának, jó volt újra megélni, hogy milyen izgalmas, jó dolog ajándékot venni, adni..:) Velük is be fogjuk pótolni mindannyiunk megünnepeletlen születésnapját ;) 

Alakul egy ismeretség, barátság egy itteni magyar - erdélyből származó családdal. Velük is készülünk találkozni, személyesen beszélgetni. Már előre örülünk az ilyen alkalmaknak. 

A gyülekezettel is tervben van közös piknikezés, meg szabadtéri Istentisztelet, ha az időjárás nem húzza keresztbe. :D Imádkozunk jó időért, mert mostanában volt elég eső, meg hideg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése