2020. augusztus 7., péntek

Régóta


szerettem volna már egy sajttortát készíteni. De nem volt hozzá itt ilyen nagyobb, kapcsos sütőformám. Kb. két hete kaptam egy nagyon jó receptet, és megint fellelkesültem...aztán vásárláskor nem találtam meg minden hozzávalót, és továbbra sem volt tepsim, szóval újra elmaradt. Na de a múlt hétvégére Dávid beszerezte nekem a mascarpone-t.:) Így már csak a tepsi hiányzott egy finom hétvégi desszerthez. 
Autóba ültem, elmentem megvenni, hazahoztam. Körforgalomban is vezettem, beparkoltam, maszkot húztam...nagyon kalandosnak éltem meg azt a kiruccanást. Aztán itthon mégnagyobb lelkesedéssel nekifogtam a tortakészítéshez. Hűtőben kellett pihentetni, sütés nélkül készült. Már akkor szombaton elfogyott a fele ;) Aztán vasárnap, hétfőn még eszegettük :) Pont ilyenre vágytam a hétvégi melegben!

Nem lett olyan szép, mint amilyen finom volt, és a krém csak másod-harmadnapra dermedt meg igazán, de legközelebb újra megcsinálom, és egyre jobb lesz! :) 

(az otthoni tortafomáim azóta úton is vannak, lesz itt most már több sütés, csakúgy, mint a régi szép időkben...:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése