2020. augusztus 28., péntek

 



Így néz ki egy képen az utóbbi két hetünk...a zsebkendőt sem felejtettem el, hanem elfogyott 🙄 A köhögést meg nem tudtam lefotózni 😅 de kösz, jól vagyunk, lassan vége ennek a hétnek is! 😉  Azért vagyok hálás, hogy nem kellett itthon maradni vagy orvoshoz menni. 👍

Csak megjött az esős, hideg, nyákos ősz...dehát ez itt Anglia, kérem szépen! 🤣 Hazahoztam valamit az oviból, és azt át is adtam Dávidnak, mert mindent is megosztunk. 😉 De idén elmegyek influenzaoltásra, legalább az ne ragadjon rám!

 


Ez a rózsa piroslik a hétköznapi szürkeségben 😍🌹



Ezek a kis kaktuszok meg már nőttek egy kicsit, mióta hazahoztuk őket az IKEA-ból... 😉🌵


Kint most is esik az eső, olyan jó most a melegből hallgatni a kopogását. Most nem ázok, nem fázok és nem sietek. Csak értékelem, megélem az itthoni pillanatokat. Dávid már elment dolgozni, és megint egyedül maradtam. 

De már nem érint rosszul, most nem fáj...a karanténban megtanultam kezelni a helyzetet (a Drágám szinte végigdolgozta. 😌) Most pedig jól jön egy kis csend a zsúfolt munkanapok után. 
Aztán lesz még szép, szabad nyarunk, hiszem, és eső után jön még szivárvány! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése