2020. augusztus 30., vasárnap

Ez meg az :)

 Szomorúan konstatáltam tegnap, hogy Magyarország lezárja a határait...és nem fogadják el a külföldi negatív teszteket. Csak a magyart, ami fizetős...Ez még nem is lenne olyan nagyon felháborító, mert ha mindenáron menni kéne, kifizetnénk..de, hogy külföldi foci-szurkolókat meg beengednek két negatív teszttel, amit nekik nem kell kifizetni, na ennél a pontnál azért már felháborodtam! 

Még jó, hogy nem lenne semmi fontos elintéznivalónk mostanában! "Csak" családlátogatásra mentünk volna, mert már rég voltunk otthon... de ezt a fent leírt dolgot igazságtalanságnak tartom. És az igazságtalanság az egyik olyan téma, amit a leginkább nem szeretek. Dühít és/vagy fáj, ha valakit igazságtalanság ér, vagy ha engem ér, és én is szeretek igazságos lenni, olyan helyzetekben, ami rajtam múlik. De most ezt a témát el is engedem. Alkalmazkodunk, elfogadjuk és újratervezünk. Hála Istennek, nem maradunk le fontos családi eseményről vagy ügyintézésről az elkövetkező hetekben!
És ahogy eddig is, ezután is tudjuk tartani telefonon a kapcsolatot. Persze, élőben más, na de ezt mi választottuk...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ma reggel érdekes megtapasztalásom volt. Egy gondolat futott végig a fejemben: "Kár, hogy ma is online van Istentisztelet, még mindig nem lehet gyülekezetbe menni!" erre nem sokkal később ezt olvastam az instagramon, valaki megosztotta:

"Isten nem arra hív, hogy gyülekezetbe menjünk, hanem, hogy a gyülekezet legyünk."

Nos, ez egyértelmű válasz volt a gondolatomra. És örülök, hálás vagyok azért, hogy legalább képernyőn részese lehettem az alkalomnak, és tartozhatok Isten gyülekezetébe, családjába! Ilyen lelkülettel vettem részt a ma délelőtti alkalmon. A 23. Zsoltárhoz tartozó, utolsó igehirdetés volt a 6. vers alapján:

"Bizony jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az Úr házában lakom egész életemben."

Hálás vagyok, hogy Istenhez lehet jönni, Vele lehet lakni, élni. Istenhez nem kell előre bejelentkezni. A maszkot le lehet venni, nem kell távolságot tartani. Nem csak egészségesen lehet elé járulni...

Mert Jézus kifizette az árat! Ő ma is vár, keres, megtalál, és haza vár! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése