2020. május 26., kedd

Könyvek


Biblia
Az imádkozó feleség hatalma
Az egyensúlyvesztéstōl az új egyensúlyig
Marley & én
Alice kalandjai Csodaországban...


Ezt az öt könyvet olvasom jelenleg. Kisebb-nagyobb intenzitással. Illetve ezeket még nem fejeztem be :) A karantén elején kettő másikat nagyon gyorsan, 1-2 nap alatt kiolvastam :D Emiatt háttérbe szorultak a fotón láthatók közül az Alice és a feleséges könyv. A kutyusost néha elalvás előtt szoktam olvasni, A Bibliát igyekszem naponta, a Nyitott Akadémiásat meg elkezdtem, de még nem sokáig jutottam vele :)

Szóval, igazából talán nem is írhatom, hogy 5 könyvet olvasok egyszerre. Talán 2-3 fér bele az agyi kapacitásomba egyidejűleg :) De most kaptam egy kihívást, így összeraktam a könyveket egy fotóra, és eldöntöttem, hogy az eddig elmaradt oldalak elolvasását folytatom, a könyveket befejezem ;)

Kicsi koromtól kezdve szeretek olvasni. Kíváncsi természetemből adódóan hamar megtanultam a betűket, és onnantól kezdve minden feliratot elolvastam, minden információt tudni akartam, ami elérhető volt számomra. Meséskönyvekkel kezdtem. :) Az oviban és otthon is szerettem, mikor mesét, történetet olvastak nekem. Akkor kezdődött a könyvek iránti szeretetem, érdeklődésem. Azokat a könyveket szeretem, amiket alig lehet letenni, vagy amiket bár leteszek, mégis újra és újra előveszem, mert érdekel a folytatás. :) Gyerekkoromban volt, hogy a könyv olvasása közben, egy adott pillanatban az utolsó fejezetre ugrottam, mert nagyon érdekelt, hogy milyen jó vége lesz a történetnek :P Aztán megnyugodva, folytattam a többi fejezet elolvasását :)). Mára már tudok uralkodni ezen a kíváncsiságon, érdekel a történet egésze, és a kibontakozás :) 

Van olyan könyv, amit újraolvastam, és másodjára más részek ragadták meg jobban a figyelmemet, vagy még többet értettem meg abból, amit olvastam! Szóval érdemes ezt is kipróbálni. Más élethelyzetben új értelmet nyerhetnek részek, amiket már olvastunk. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése