2020. május 4., hétfő

Anyák napja

Volt tegnap Magyarországon. Ezt a verset találtam a legszebbnek, legkifejezőbbnek! És egy videót láttam, ahol egy székelyruhás kislány szavalja, nagyon szépen! El is küldtem Anyukámnak! :)


Sok Anyák-napi köszöntést láttam a Facebookon, és csak arra jutottam, hogy nagyon hálás vagyok, hogy még élnek a szüleim! Hogy egészségesek! Anya és Apa is. Most a vírus miatt mások sem tudták úgy meglátogatni a szeretteiket, együtt tölteni az időt. Így most nem érzem, hogy ez csak nekem fájdalmas időszak...persze, nem örülök a más bajának, de ez a vírus-szituáció most enyhít a terhemen... Előjöttek tavalyi emlékek, amikor otthon lehettünk, és milyen jó, hogy akkor ez megadatott! A május amúgy tele van ünnepekkel a mi családunkban. :) Szülinapok, évfordulók, és a ballagások is. Most lett volna a kisebbik unokatestvérem ballagása... De a többi ünnepp minden évben van, és még lesz alkalmunk együtt tölteni időt ;) 

Azért vagyok még hálás, mert sikerült a meglepetésem. Virágküldő szolgálattal küldtem/küldtünk Anyának és Anyósomnak meglepetés-virágot! :)
Volt egy kis izgulás bennem, aztán aggódás, ha nem érnek oda a virágok, akkor oda a meglepetés, nem lesz más ajándék...de hála Istennek, minden rendben ment! Anya még csokit is kapott, mert a neki szánt virág késve érkezett...:D És nem is azt kapta, amit rendeltem neki, de így is örült! Mondjuk erre is számítottam, hogy megtörténhet. Összességében nem haragszom a cégre! Majd legközelebb előre megnézem a véleményeket, értékeléseket és hamarabb rendelek, hogy tényeg az a fajta virág kerüljön a szüleink asztalára, amit kiválasztottam, és kifizettem. Dávid anyukája is örült a meglepetésnek, jól esett neki is, hogy gondoltunk rá, innen a távolból!

Az ilyen apró gesztusok sokat jelenthetnek! Mások felé is. És én szeretnék olyan felnőtt nő lenni, aki erre odafigyel, és tud másoknak örömet szerezni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése