2020. május 22., péntek

Egy virág élete, és a tanulságok a saját életemre, életünkre nézve ;)






Egy éve haldoklott ez a növény, de nem adtam fel, tovább gondoztam és vártam...reméltem. Adtam neki esélyt, és magamnak is... Aztán pár napja megjelent ez a kis virág rajta, és még pár bimbó 🙂 szóval ha nem is látszott rögtön az eredmény, jó kis türelem és kitartás tanulópálya volt ez is nekem. Meg egy kis sikerélmény 😉 

Ezzel párhuzamosan tanultam Istenről, magamról is. Ugyanezt. Ha most kitartok azon az úton, amire ráléptem, ráléptünk a Férjemmel, akkor meg lesz majd az eredmény. Akkor is, ha még nem látszik. Türelem és hit kell menni tovább, akkor, amikor nem úgy tűnik, hogy gyorsan jön az eredmény....mert majd lassan, de lesz! Ezt a virágot nem dobtam ki, mert Dávidtól kaptam, meg akartam menteni. A közös terveinket, céljainkat nem dobom ki, nem hagyom félbe, mert együtt kaptuk Istentől, és Ő megígérte, hogy gondot visel, hogy van egy jó terve. Nekünk, együtt :)  


Sajnos, mindegyik növényrōl nem mondhatom el ugyanezt 😕 de tudni kell dolgokat elengedni is...na de az már egy másik téma 🙂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése