2020. május 14., csütörtök

FlyLady :)


A karanténban sokat olvasgattam az interneten. És egy csoportban javasoltak egy takarítós módszert, amit érdekes kihívásnak találtam :) El is kezdtem a 30 napos rutinkiépítő 'képzést'. Először a reggeli és esti rutinokra koncentrálódott a 'tanfolyam'. Aztán jöttek a napi feladatok, hogy mindegyik napon legyen valami a rutinokon kívül. Ezekhez jön majd a zónázós takarítás, amikor egy héten egy zónára fókuszálunk a lakáson belül. Az egészet lefordította az urban-eve.hu bloggere. Az ő oldalán megtaláljátok.;) 


Úgy gondoltam, hasznos lesz a karanténban elkezdeni, begyakorolni, rutinosan csinálni, azokat is, amiket amúgy eddig is tettem naponta, de most még inkább rendszert visznek az itthon töltött napjaimba. Hiszen az egész életünk, a mindennapjaink jobban telnek, ha a feladatainkat megszervezzük, megtervezzük és keretet adunk a napjainknak. És olyan jó, hogy ezt valaki már kidolgozta, mert így van, mit beépítenem a saját életembe, háztartásomba.:) Persze, személyre szabva, családra szabva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése