2021. január 12., kedd

Nagytakarítás, újévi elhatározások

Még December végén kaptam egy kedves felajánlást, az egyik szomszédbácsitól. Szívesen megtakarítja a biciklimet, megolajozza, beállítja a féket is újra, mert szeret ilyesmivel foglalkozni. Elfogadtam, és nagyon hamar el is készült vele. Még a kerekeit is felfújta! Ráfért már a kis járgányomra ez a tatarozás! Nagyon hálás voltam. 

Aztán a napokban a laptopom került sorra. Ezt Dávid intézte, én pedig asszisztáltam. Letöröltünk programokat, kikapcsoltuk, amik a háttérben, fölöslegesen futottak, stb...kicsit gyorsabb lett így, mert már vetekedett egy lajhárral...és nyerésre állt! 😉

Ezek mind azt juttatták eszembe, hogy a lelkemet is meg kell tisztogassam. Új év, új kezdet! 😊Sokan tesznek  ilyenkor év elején fogadalmakat, én nem szeretem ezt. Nálam nem működik, nem tart sokáig... így inkább többször igyekeztem átgondolni az elmúlt év eseményeit, tapasztalatait: mit hogyan csinálnék másképp, mi az, amit folytatnom kell tovább...mi az, amit idén szeretnék megvalósítani, és mi az, amit nem fogok erőltetni. 

Azt olvastam, hogy a céljaink azok a dolgok, amikért mi tudunk tenni, de a vágyaink azok, amiknek a beteljesülése nem tőlünk függ.  Tehát érdemes nem összekeverni a kettőt és megvalósítható célokat kitűzni. 😊 

Mikor időnként elkeseredek, hogy nem ott vagyok, ahol tartani szeretnék, jó emlékezni, hogy milyen kalandos úton jutottam, jutottunk el már addig is, ahol épp vagyok, vagyunk. És, hogy ha úgy is tűnik, hogy nem, valójában mégis haladtam, haladtunk. Igazából már sokkal másabb szemmel nézem a világot, az életemet, az életünket, mint például 1-2 éve.  

Vasárnap az igehirdetés témája a megbocsátás volt. És rájöttem, hogy sok vélt és valós sérelmet, gonoszságot kell letennem, elengednem. Főként munkahelyi dolgok ezek, ahol az időm legnagyobb részét töltöm. Vagy feljöttek múltbeli, régebbi fájdalmas dolgok. És volt, amiért nekem kellett bocsánatot kérnem. Istentől és emberektől. Ezek is hasznos lépései voltak a valóban új év elkezdésének. 

Szeretném, ha ebben az évben is megérthetnék, megtanulnék többet Istenről, és az életemre vonatkozó tervéről. Szeretnék jobb feleség lenni. Szeretném a családom, barátaim javát szolgálni. Szeretnék jópár könyvet elolvasni... ezek nagyjából a publikus céljaim, azért van ennél több is...és konkrét lépések, amiket ugye, nekem kell megtennem ezekért! 

Vágyam, hogy idén repülőre ülhessünk, és mindenkit, aki most hiányzik, jól megölelgethessek. 

Az instagramon, az egyik általam követett személynél lehetett véletlenszerűen igeversre, és egy-egy az idei évet meghatározó szóra kattintani, miközben gyorsan váltakoztak egymás után, és én is kipróbáltam. 🙃 Az igeverset már korábban megosztottam egy bejegyzésben, mert nekem aznap az épp sokat jelentett. De még nem biztos, hogy az is lesz az évi igém. 🙂 Aztán több szóra is véletlenszerűen rákattintottam: kaland, hálaadás, béke. Remélem, ez a három szó mindenképp jellemezni fogja 2021- et! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése