2021. január 23., szombat

Csütörtökön


Így jártam az egyik kis ovisommal, épp, mikor már indultunk volna ki az udvarra. :) Pár napja láttam ezt a fotót, akkor jót nevettem rajta magamban, aztán most át is élhettem, vicces volt ;) De gyorsan megoldottam a helyzetet, és kivittem a kicsiket a szabadba. Végre sütött a Nap, így jobb volt a friss levegőn töltött idő hangulata. Volt vagy 8 fok. :) Most annyira változékony az idő, tegnap 0 fok volt, és jég borított mindent, ma megint süt a Nap, de most nem sokat nőtt a hőmérséklet...Ennyit az angol időjárásról. Már kezdem érteni, miért alap beszélgetésindító...:P 



A héten volt gyűlésünk, beszéltünk az óvintézkedésekről is. Másról sem beszélünk mostanában, csak erről a vírusról, a hírekről, a reményről, hogy idén lesz jobb is, mint tavaly volt... Maszkot nem kötelező hordanunk az oviban. De ha szeretnénk, akkor csak az átlátszó műanyagot tartalmazó maszk, vagy ez az arcpajzs jó, hogy a gyerekek lássák az arckifejezésünket, a szánk mozgását, mikor beszélünk velük. Mivel minden nappal, amit az oviban töltök, egyre csak féltem a biztonságomat, az egészségemet, és a férjemét, akinek bármit hazahozhatok az oviból, így kinéztem magamnak ezt az arcpajzsot. Nagy a választék az Amazonon, de a munkatársamnak is volt még egy pluszban, és így végül azt hozta el nekem, már másnapra. 
Nem állandóan hordom, de például pelenkacseréhez, vagy az asztalnál, mikor ott ülök velük az étkezéseknél, vagy együtt játszunk, közel ülve egymáshoz, akkor legalább nem tudnak hirtelen az arcomba tüsszenteni, köhögni. Ez szerintem a minimum. Így érzem azt, hogy megteszem, ami tőlem telik. Melegít, szokatlan, visszhangzik benne, amikor beszélek, de védjük egymást. 

A héten töltöttem ki szabadságigénylő lapokat is erre az évre. Olyan kettős érzések kavarognak bennem ennek kapcsán is. Egyrészt nem merek szabadságot kivenni, olyan bizonytalan az előttünk álló pár hónap. Utazni sem biztos, hogy lehet...de a munkatársaim is elkezdték kikérni, és nem akartam, hogy valami számomra fontos dátumról lecsússzak. Másrészt olyan reményteli érzésem volt, mikor ezt a néhány szabadnapot megigényeltem. Hátha addigra lesz pozitív változás, és lehet valahova menni, valami mást csinálni, ami most még tilos... Isten már látja! :) A megmaradt napjaimat is be kellene osztani az év valamelyik időszakára, amíg még több a választási lehetőség...Ha meg majd meggondolom magam, még mindig lehet szabadságot törölni...ezt a stratégiát beszéltük az egyik munkatársammal. Ha a vírus miatt törlődik, akkor átvihető lesz jövőre. Így van idén is extra 4 napom, tavalyról. Tervezgetem az idei Karácsonyi hazautazást, ahoz pont jól fog jönni, ha megvalósulhat ;) 

Már hallani itteni ismerősökről, akik megkapták az oltás első részét. Itt Angliában inkább kitolták a második rész beadását, hogy minnél többen megkaphassák az első adagot. Főként egészségügyi dolgozók, idősek, és veszélyeztetett kategóriába soroltak kapják első körben. Mi talán őszre kerülünk sorra...amennyire nem szerettem, mikor gyerekként oltást kaptam, és a tűnek a gondolatától is rosszul vagyok, oda nézni meg pláne nem fogok, mégis várom már, hogy be legyek oltva...és lehessen utazni, gyülekezetbe járni, barátokat megölelni, családjainkat látogatni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése