2021. augusztus 1., vasárnap

A múlt heti


 süti története...

Már egy ideje ott lapult a fagyasztóban a vegyes gyümölcs, terveztem sütni. Néha rámtör az alkotni vágyás, előjön a kreatív énem a konyhában is... sütni mindig is jobban szerettem, mint főzni. De mostanában nem volt úgy időm, alkalmam, örültem, ha tudtam tartani a lépést a többi házimunkával...és ha desszertre vágytunk, amúgy is megvettük az üzletből. 

Aztán a fejembe vettem, hogy ebben a nyári szép időben ennék saját készítésű gyümölcsös piskótát. 😋 Egy- két nap múlva szembe jött velem a tuti recept az instagram nézegetése közben. És ez volt az i-re a pont, hétvégén neki is álltam elkészíteni. Jött is alkotás közben az öröm, meg utánna is, mikor teszteltük és finom lett! Csak egy kis tepsivel készítettem, kettőnknek, és  hamar elfogyott. 🙂 

Eszembe jutottak a régi szép idők, mikor otthon anyával sütögettünk, aztán már én egyedül voltam felelős a vasárnapi sütiért. Minden héten kellett valami, nagy volt a család. 🙂 Megvolt a nosztalgia is, meg azért is hálát adtam, hogy most is van, kire süssek- főzzek. 

A sütés is olyan, mint a bicilkizés, ha egyszer megtanultam, nem lehet elfelejteni, de érdemes gyakorolni. 🙂 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése