2021. augusztus 29., vasárnap

Hétköznapok

Zajlanak nálunk is a zsúfolt hétköznapok. A nadrágvásárlásról már írtam, hogg milyen nehezen találok a méretemben  stílusomban, az oviba megfelelő típusút. Rendeltem egyet internetről, túl nagy lett.. 😔 de most találtam egyetlen darabot a közeli üzletben, ami pont jó. Már ki is mostam, jövőhéten használatba is veszem! 😉

Az autónkkal is átélünk különböző kalandokat. Megvolt már az első porszívózás, a többedik mosás, és szerelőnél is járt... szeg került a gumiba, csökkent a guminyomás, veszélyhelyzet volt. De hála Istennek, megoldották, most már megnyugodhatunk. 

Dávid megkapta a második oltást, 10 hétre az előzőtől. Most már egyre inkább valósággá válik a hazalátogatásunk! A szabadságot kikaptuk, már intézkedünk, be kell szereznünk a teszteket, a védettségi igazolványt és a repülőjegyet. 

Húzós munkahéten vagyunk túl, de most örülhetünk a nyár végi hosszúhétvégének. 🙂 Ma még itthonról követtem az Istentiszteleti alkalmat, jövő hétre sikerült befoglalnom a helyem! 🙂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése