2021. május 18., kedd


Hétfőn kezdetét vette a két hetes szabadságunk. Előtte hétvégén - stílusosan, ahogy minden nagy váltás után, illetve vakáció előtt- sikerült lebetegednem. Kijött belőlem az elmúlt időszak összes feszültsége, nem alvása, és átvette a helyét a kényszerpihenő, a lazítás, és a megnyugvás. Egyébként minden reggel korán felébredek, jelez a szervezetem, h ilyenkor szoktam munkába készülődni...de még így is az a jó, hogy lassú tempóban indíthatom a napokat ;) :) 

Tegnap volt itt a gázszerelő, az éves ellenőrzést elvégezni, így délutánra semmi mást nem terveztünk be konkrétan, mert egy 6 órás idősáv volt megadva, és csak az érkezése előtt tíz perccel értesítettek, hogy mindjárt itt lesz... többnyire miden rendben volt, le van tudva egy évre! :) 

Azért tegnap délelőtt beugrottam a fodrászhoz, mert kb. utoljára Magyarországon voltam, itt azóta kétszer is magamnak vágtam a végéből... Pozitív volt az első angol fodrászos élményem. A hajam olyan lett, amilyet kértem. A fodrásznő megkérdezte, és meghallgatta a véleményem. Közben is beszélgettünk. Felfrissült a fejem, megkönnyebbült egy csomó hajtól ;) Ma pedig a Dávidét nyírtam le. :) Az övében nincs ritkítás, csak egy méretben végighúztam rajta a hajnyírót ;) 

Közben intézzük az ügyeinket; mivel idén lejár a jogosítványunk, be kell cserélnünk angolra. Ehhez papírokat kellett kitölteni, fotót kell mellékelni, postán kell feladnunk mindent. Beleértve a lejáró magyar jogsit, és egy a személyünket igazoló dokumentumot, amit majd vissza küldenek nekünk. Be kell fizetni egy csekket, és a bizonylatát mellékelni, hogy érvényes legyen a jogosítványkiállító kérelmünk. Tegnap és ma sikerült mindent intézni, aztán feladni a helyi kis postán. Tanulva az előző postai kavarodásokból, most mindent ajánlva, netes követéssel adtunk fel, így mindig látjuk, hol tart, mikor ér ide, legrosszabb esetben pedig hol vész el...

Hogy valamelyest elkezdődjön a vakációs hangulat, ma vettünk elvitelre egy nagy adag kebabot, sültkrumplival, salátával, fokhagymás majonézes szósszal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése