2020. november 27., péntek

Nem gondoltam volna,




 hogy az én szülinapom is karanténban lesz, olyan messze volt még, mikor kitört a világjárvány...de megtörtént. Eljött ez a nap is, egy újabb mérföldkő, egy újabb év küszöbe az életemben. Lassan letelik a hálás hónap, de a hálaadásom folytatódik! Úgy örülök, hogy pont tegnap volt a hálaadónap, és holnapután kezdődik az Adventi időszak. :) Elteszem magamnak a fenti zsoltárt, és a munkatársaimtól kapott dekoráció üzenetét is. Bár nem élvezek az életem, a hétköznapok során minden pillanatot, de egyre többször meglátom, miért lehetek hálás. Észereveszem az apróbb dolgokat is, meglátom bennük a szépet! Engem erre is tanított ez az idei év (is). Szóval ez az új dekoráció is bátorít ezentúl ;) 

A héten átment az autó a műszaki vizsgán, és a vízszerelő is itt járt, pont ma, megjavítani a fürdőszobában a csapot. Volt pár autómentes napunk, és konyhai csapnál fogat-, kezetmosó pillanatunk. De örültünk, hogy legalább volt még víz, ráadásul meleg víz is! ;) 

Egyre sötétebb reggeleken indulok, és érkezek a munkanapjaimon, de legalább az elketromos biciklivel jól haladok :) Tavaly ilyenkor még sokkal izzasztóbb, fárasztóbb volt számomra a közlekedés. Megérkezett a hideg, ködös idő is, de ennek van itt az ideje. Ez is tud szép lenni. :) Nemrég olvastam, h ha esik az eső, akkor is, jó örülni, vagy legalább nem bosszankodni, mert attól még esik, szóval a hozzáállásunk kell más legyen. Igyekszem így tekinteni az itteni, változékony időjárásra...Azért a mai Napsütést Isten mosolyaként értelmezem! :) 

Az utóbbi hetekben voltak a munkahelyemen érdekes és pozitív változások, nagyon örültem és hálás vagyok azóta is. Tegnap pedig felköszöntöttek, mert mára szabadnapot kértem. A gyerekek is odajöttek, mind. Az egyik kétéves kisfiú hozta a képeslapot:"Here you go!" - mondta a legcukibb hangon, azóta is elmosolyodok, mikor rá gondolok. :D Igazi kis fecsegővé vált, mióta a baba csoportból a totyogókhoz ment, és azóta is mindig mosolyogva köszön, mikor meglát! 

Jó visszaemlékezni, hogy tavaly ilyenkor milyen szép tengerparton jártunk Dáviddal. Most nem lehet utazni, sajnos. De a mindennapi apróságok is sokat jelentenek! És az egészségünk, meg a tágabb családunk jólléte. 

Vasárnaptól meg jöhet a visszaszámlálás! ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése