2020. november 16., hétfő

Már elkezdtem hangolódni




 a közelgő ünnepekre! 😉 Az Adventi koszorúhoz először elővettem  amim volt, és kicsit átrendeztem rajta a tavalyihoz képest az elemeket. 2 kis apróságot vettem hozzá idén, a szánkót és a rajta álló macit. 😊Sok szépet látok neten is, meg az üzletek dekorációs részlegein, de valahogy itthonra nekem a kevesebb több! Már csak a gyertyákat kell megvenni, és kész! 🕯

Az adventi naptárral idén merészebb ötletem támadt. 😊 Tavaly megvettük a csokisat, ès felváltva bontogattuk. De nekünk ez nem annyira érdekes már, mint amekkora élmény gyerekeknek a reggeli csoki. Szerettem volna egyedibb, eredetibb ötletet, és valami saját készítésűt. Így vettem meg ezt a fa fiókos verziót, mert ez könnyen tárolható (az akasztósak közt is gyönyörűek vannak, de albérletben falra nem fúrhatunk..). Aztán megvettem a számokat, és a festéket. Kigondoltam, hogy milyen legyen, és megvalósítottam. A múltheti szabadnapokon készültem el vele. ☺ Közben már Karácsonyi zene szólt, Dávid is tevékenykedett, olyan meghitt volt már ez is! A héten már karácsonyi bögrékből iszunk, és a Karácsonyi pulcsit is sikerült beszerezni (Christmas jumper)                                                                

Dávid még nem tudja, de a tavalyi igés/idézetes kártyák mellé, amit Anyától kaptunk, beleteszek pár kedves üzenetet Neki, minden napra! (ez volt az az ötlet, amit nemrég olvastam, és beindította az alkotóvágyamat) Persze, édesség is lesz mellé, de az már mellékes. 🙂 Olyan mondatokat írtam össze, amit igyekszek megfogalmazni szóban is a mindennapokban, de most különösen jó volt egy listát írni róluk és Róla! Ki is vágtam a legszebb téli mintás papírokból a 25 kis cetlit, most már csak meg kell írnom őket!                                                                                          

Idén is alkottam már néhány új dekorációt, számomra öröm saját kézzel készíteni valamit, mert akkor olyan lesz, amilyet szeretnék, és addig is az ünnepre, alkalomra hangolódok! 🙂 (és rendeltem pár díszt egy nagyon ügyes és kedves barátnőmtől) 😉  

A Betlehemes kalendáriumot is tervezem újra megépíteni Karácsonyig, ahhoz is készítek valami szépet még. Idén a blogon is szeretném erről az igéket, képeket az adventi időszakban megosztani - ahogy kibontakozik a Jézus születéstörténete. (Annak ellenére is, hogy tudom  eredetileg nem Karácsonykor született...)

Bárhogy is telt eddig ez az év, a legszebb ünnep, időszak még hátra van belőle! Idén most így lesz -ismét - más, mint ezelőtti években. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése