2020. november 2., hétfő

Hála(adás) hónapja


Nemrég tudtam meg, hogy November a hálaadás hónapja! Ennek nagyon örülök :) Eddig is szerettem az Amerikából eredő, november végén levő hálaadás-napot, és az utóbbi időben igyekeztem tudatosan is a hálaadásra, az augusztus végén elkezdett listámat azóta is írom. ;) Most pedig a facebookon veszek részt a 'Hálás hónap' kihívásban. :)  
Szeretnék igazán Istennek tetsző, hálás életet élni! 

A másik nagyon építő csoport számomra, a Társ, feleségek 60 napos 'kihívása', mert a hasznos bejegyzéseken, videókon, imafelhívásokon túl, újra elővettem két nagyon jó könyvet, ehhez a témához kapcsolódóan, és igyekszem olvasni, majd gyakorlatba ültetni a leírtakat. Van, amit gyakoroltam, és most csak fel kell eleveníteni, új erővel, új szeretettel alkalmazni..;) :)  

Amúgy is, ebben a hideg időben, jólesik bekuckózni a melegbe, egy forró kávét kortyolgatva olvasni, elmélkedni a szabad időmben, főként pedig a szabadnapomon. Hálás vagyok, hogy pont hétfőre esik! Annyira másképp indul így a hetem. :)  

Valahogy így, ezeknek a segítségével is élem túl ezt a lekorlátozott időszakot, mert már nem csak, hogy gyülekezetbe nem járunk -képernyőről nézzük, és mostanra ez eléggé nyomasztó számomra... a munkán, és a Dáviddal való sétákon, kirándulásokon, minőségi időtöltéseken kívül nem sok dolog történik az életemben. Egy-két barátnős kávézáson voltam az utóbbi hetekben, és múlt hétfőn egy kicsit nézelődtem, vásárolgattam is ;) 
Viszont nemrég bemondták a hírekben, hogy csütörtöktől megint minden bezár itt, Angliában. Pedig végre sikerült péntekre időpontot foglalnom a fodrásznál...de úgy tűnik, ez most megint elmarad. :D Most izgatottan várom, hogy az otthonról dolgozó szülők miatt végülis hány gyerek fog óvodába járni, és így mi lesz a főnökünk döntése, kit fognak hazaküldeni közülünk kényszerszabadságra.

Az utóbbi hónapokban a két legnagyobb hálaokom a munkahelyeink és az egészségünk! 

Bónuszként pedig, hálás vagyok a novemberi napsütésért! 🌞

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése