2022. szeptember 3., szombat

Itt van az ősz...


A héten lezártunk egy újabb nevelési évet. Itt a gyerekek mennek másik csoportba, így sok volt a búcsúzkodás. Megint kezdődik egy új fejezet, új babákkal. :) 
Még a román tudásomat is elővehetem, mert jött egy új kisgyerek a másik csoportba, és az anyukája nem beszél angolul... én értettem mindent, amit mondott, de kerestem a román szavakat, hogy válaszolni tudjak neki. Végül valahogy mégis elboldogultunk. Én meg megint kezdek belejönni a románul való társalgásba. De az angol már jobban megy. :P
Ma, hosszú idő után ismét voltam kávézni, beszélgetni az egyik barátnőmmel, aki anyukám is lehetne. ;) Jó volt kapcsolódni, időt tölteni együtt, és kicsit nézelődni is pár üzletben. 

És végre megint itt az ősz, kíváncsi vagyok, ezúttal miket tartogat a számunkra! Egy hazautazás mindenképp tervben van, a többit meg meglátjuk! ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése