2022. szeptember 24., szombat

Alakul az őszi hangulat ;)

Ezt már múlt szombaton elővettem, kitettem az asztalra! Szép lassan megérkezünk kint is, bent is az őszbe, hihetetlen, hogy telik már ez az év is! Zsúfolt hetem volt, fentekkel-lentekkel...de: 

A hála világnapja alkalmából...

ez a mondat nagyon nagy felkiáltójelként, pont jókor jött! Bár nincsenek nagyon nagy nehézségeim, nem gondoltam mindegyikről, hogy Isten a javamra tudja/akarja fordítani...pedig de! Ő tudja, és akarja a nehézségeken keresztül is formálni az életemet, hozzáállásomat, hitemet! Idén nem írtam ide bejegyzést a hála világnapja alkalmából (szept.21) , de számba veszem azóta is, amikért hálás lehetek. 

bátorítás, gondviselés :) 

Mikor ez a gondviselés betölt, akkor tudok én is igazán szeretni, adni, odafigyelni másokra is! 


2021 szeptember 23

Ez a kép pedig tegnap volt egy éves. :) Szép őszi emlék, Debrecenből! Nekem az októberi menyegzőnkre is utal, és előrevetít, mert akkor is ketten ültünk a padon, a mi padunkon! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése