2021. november 3., szerda

Sokszor láttam





Esküvő után, hogy egy hosszú posztban kiírják, melyik kiegészítő, összetevő honnan származik, ezzel is reklámot adva az adott cégnek. 

Nekem max. a ruhám meg az ékszerszettem származik valahonnan, és a cipőm. Azokat béreltem, vettem. A hajamat,  a sminkemet és az ünnepi körmömet ajándékba kaptam kedves barátnőktől, családi barátoktól. 

Dávid öltönyét az őszi leárazáskor vettük. 

Egy ilyen fontos eseménykor nehéz mérlegelni, mert az ember szeretné a legszebbet, legjobbat, mert egyszer van esküvője, de szeretne ésszerű költségvetést is, mert egyszer van esküvője...😉 

Akkor az esküvő volt a legnagyobb pénzügyi befektetésünk, most meg már a házvásárlás foglalkoztat. Jó visszagondolni arra, hogy akkor is minden akadály elgördült, a fontos dolgok kialakultak, megvalósultak. A házasság létrejött! Kegyelem.

Így bízunk Istenben a továbbiakra nézve is, hogy az Ő akarata, és ha azzal egyezik a mi tervünk, akkor megvalósul. A legjobb időítés szerint. Amikor készenállunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése