2021. november 1., hétfő

Hello November 🙂


 

Novemberben újra hálaadás :) 

1. Hal és zöldségek, narancs, almás táska
2. Szíves fülbevaló, mosoly, meleg és esőálló kabát
3. Az otthonos nappalink, Novemberi napsütés, Nimród
4. Gyűjtött, adott, jó ajándékok, hálaokok:  Emlékek gyűjtése a picikkel az óvoda udvarán;  ölelés, köszönet; jó az új  kávéfőző 🙂 
5. Ajándék darabos csoki a munkámért 🙂 van belőle több is, mint 3 😉
6. A kormányzással, kormánnyal kapcsolatosan hálás vagyok, hogy volt fizetett szabadság a karantén alatt, hogy lehetőségünk van itt élni bevándorlóként, és gyakorolhatjuk a hitünket. 
7. Az ablakban nyíló virág,  beszűrődő napsütés, az autó ablakból szép tájak 😊
8. Fánk, chips, esti koffeinmentes kávé habbal
9. Szüret-hálaokok: szőlő, körte, szilva 
10. Márk ev. 5. fejezet 🙏
11. Angliában a világháborús hősökre emlékeznek, én Isten eddigi jóságára, vezetésére, gonviselésére gondolok vissza 🙂
12. Telefonbeszélgetés Dáviddal, ovis fánk, csend 😉
13. Rend, dekorációs elemek, téli csizma 🙂
14. Csendes ajándékok: fürdőszobai elszívó, csendes vasárnap reggel, csendes pihenés este
15. 3 arany ajándék: arany- óra, aranysárga levelek, aranyozott dísz a készülő adventi koszorún
16. 3 nehéz hálaok: nem lenni otthon idén Karácsonykor sem de idén már voltunk otthon; angolul beszélni a nap 9-10 órájában néha fárasztó, de legalább egyre jobban megy;  sötét van, de jön a karácsony 
17. Vidám hangulat a sing & sign képzésen...3x
18. Készített, megosztott, tovább adott hálaokok: étel, ölelés, mosoly 
19. Őszi színek, levélhullás, gombák a fűben
20. Adventi koszorú készítés, hangolódás, hétvégi kimozdulás
21. Dávid, apával telefonálás, fényképek és emlékek felidézése
22. Hálás vagyok,  h a mai képzésre volt útitársam, haza is hozott
23. Megváltás, szeretet, biztonság
24. Megtettem, amire megkértek...meg amit meg kellett, otthon is, mielőtt leültem volna pihenni
25. Hideg van, de melegedett reggel óta 
Sötét van reggel, de napközben pont jó
Külön dolgozunk, de ebédidőben szoktunk tudni telefonálni Dáviddal
26. a születésnapi ajándékok, az adventi gyertyák úton, a meglepi utazás készülődik 🙂🙃
27. Felfújt lufik, képeslap, vidám Dávid :) 
28. köszöntések, udvarias emberek, barátok közel és távol
29. piros orrú kisgyerekek :); a piros szín visszaköszön sok karácsonyi dekorációnkban --> ünnepi hangolódás; piros szív sms-ben, üzenetben <3
30. Kedden leginkább oviban vagyok  de ma szabadnapos voltam. : ) ez is hálaok, h találtam 1 napot még ebben a hónapban. Nickievel kávéztunk, nézelődtünk, és adtam neki ajándékot, amit Magyarországról hoztam 😉 tetszett neki! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése