2021. július 15., csütörtök


Hanem hirdetjük, amint meg van írva: „Amit szem nem látott, fül nem hallott, és ember szíve meg sem sejtett”, azt készítette el az Isten az őt szeretőknek.

1Korinthus 2:9 


Ezeket a virágokat egy másik sétánk során fotóztam. Utólag vettem észre a katicát a képen. Meg élōben, a virágok mellett a kövön. 🙂🌼🐞

Egyszerū vadvirág, mégis fejlōdik, nyílik... Istennek gondja van rá! Sokszor nem is kell messzire utaznunk, hogy szépet lássunk, maradandó élményeket szerezzünk. Isten keze mūvét csodálhatjuk a hétköznapok során is. Mikor egy munkával eltöltött fárasztó nap után megpihenhetünk, kikapcsolódhatunk. 

De a munkahelyen is vannak szívet melengetō pillanatok, alkalmak. Jó gyermektársaságban lenni és a munkatársaimmal is ismerkedünk, barátkozunk. Nyitottabbak felém. Befogadóak. Ezért is hálás vagyok, mert izgultam egy kicsit a munkahelyváltás miatt, de itt nem vagyok olyan feszült stresszes. 🙂

És ha már most örülni, gyönyörködni tudunk, hálát adni azért, ami körülvesz, mennyivel szebb lesz majd a Mennyben! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése