2020. március 3., kedd

Hétvégére

  Elég sok program összegyūlt az átlagosnak hitt szabadnapokra 😀

Péntek este munka után szabadulószobában voltam 3 barátnōvel 😎
Szülinapi közösségépítō este volt, sokat nevettünk. 🙂

Szülinapozós csapatunk a szabadulószobában 🐰🎩


Aztán szombaton apa felhívott, hogy épp úton van, és a közelünkben fog megállni. Örültem, de izgultam, mi lesz, mert az autót vittük szerelōhöz és nem tudtuk, mekkora a kár, meddig fog tartani a javítás...🤨

Így Dáviddal sokat sétáltunk, könyvtárba mentünk, kávéztunk, parkban leültünk, ebédeltünk egy nagyon jó étteremben, aztán visszamentünk a szerelōhöz, és vártunk még pár órát. 🙄

Napfürdōzō krókuszok a parkban 🌸

Szombati ebédünk 👌


Olvasgattuk a frissen kivett könyveket, beszélgettünk telefonon a szüleivel. Aztán a megjavított autóval elmentünk egy gyors bevásárlásra, hogy otthon is legyen, mit enni.

Nem gondoltam volna, de épp szombaton sikerült megtenni 10.000+ lépést! 😎
Vasárnap a gyerekek beregisztrálásában és az ovis nagycsoportban segítettem 🙂 most így, szolgálva töltōdtem.
Ebéd után elmentünk apával találkozni a kamionos pihenōhelyen, beszélgettünk egy nagyot. Már nem is tudom, mikor láttuk legutóbb 🤔

Hazaérve még sétáltunk egyet világosban, és aztán készülōdtünk az újabb hétre. 🙃


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése