2020. március 30., hétfő

Boldog Hét/ Hétfő :)

Gyorsan eltelt ez a hét itthon. Nem sokat voltunk kint, tényleg csak a napi sétára (én nem is minden nap). Közben kreatívkodtam a meglévő anyagaimmal, és a konyhában is. Többször végeztem házimunkát is, meg ráírtam/visszaírtam ismerősöknek.

Nagyon tetszik, hogy mindenre több idő van, és Dávid is itthon volt az elmúlt napokban. Így méginkább volt minőségi időre idő :) Jókat beszélgettünk, sok dokumentumot rendszereztünk az utóbbi napokban. És naponta többször tudtunk együtt étkezni, meg esténként egyet sétálni 😎

Rendeltünk pár dolgot Amazonról, így hanyagolhattuk a vásárlást. Ma pedig bekötötték nálunk is a korlátlan netet :D Így tudunk rengeteg film, műsor közül válogatni, és mindig tudunk valami olyat nézni, ami igazán érdekel, és nem csak időpazarlás. Már vártuk ezt a napot :D

De a legjobban a youtube-os zenehallgatásnak örülök, ment is egész délelőtt a dicsőítő zene a nappaliban :) És ma újra a laptopról írok, ez is eljött. Annyira tudjuk értékelni! Már nem kell félni, hogy hónap végére elfogy a keret;  és pont a legjobbkor került rá sor, mert most leginkább interneten keresztül tudunk kapcsolatot tartani az itteni barátokkal is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése