2020. március 7., szombat

Szeretem



ezt a tervezōt! Hihetetlen, hogy már március közepénél tartunk jövō héten!
Ma reggel már meg is írtam a  bevásárlólistát, és a jövōheti programokat, jegyzeteket. ✍️😉

Ez is ilyen én-idō mostanában. 🙂 Ad egy ritmust a hétvégének, a következō hétnek. Segít átgondolni az elmúlt és a következō napokat, lelassítani az egész heti mókuskerék után. 

Természetesen, a latte kávé sem maradhatott el a ma reggeli rutinomból, egész héten erre gondoltam. 😂Hogy ma nem kelek olyan korán és nem futtában reggelizek és kávézok, hanem lassítva.

Igaz, hogy már szép világos van reggel korán is, de ma nem mentem ki a hidegbe, nem kapaszkodtam 15 percig a hideg biciklikormányba, és ezért nagyon szeretem mostanában a szombat reggeleket 😁.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése