2020. március 26., csütörtök

Változás

Egyszer hallottam valakitōl, hogy egyedül a változás biztos, semmi nem marad állandó. A változás, mint egyensúlyvesztés- ha rövidtávon kellemetlen is- szükséges a  fejlōdéshez, illetve jó esetben újra meg lehet találni egy -másfajta- egyensúlyt. 🙂

Nos, pár napja én is itthon vagyok a vírus miatt, ugyanis az oviban túl sokan voltunk túl kevés gyerekre, és amúgy is komolyabb intézkedéseket hoztak, hogy aki csak teheti maradjon otthon. Eddig csak ámultam más országok egyre szigorúbb szabályain, de a héten már minket is elértek ugyanazok az intézkedések.

Hétfōn még eléggé vegyes érzelmeim voltak, aztán megnyugodtam, újraterveztem és próbáltam a pozitívumokra koncentrálni a megváltozott- és azóta mindennap változó- körülmények között. 

Igazából hálás vagyok, és nyugodt. A sok kérdés ellenére is, ami ilyenkor -velem együtt- sokakat foglalkoztat. 
Sokat gondolok az idōs nagyszüleimre, a még dolgozó szüleinkre, a '90-es rendszerváltásról megélt emlékeikre, tapasztalatokra, amik Romániában történtek az ōseimmel. Elemzek, hasonlítgatok. 

És próbálom hasznosan tölteni az idōt! Van pár elintéznivaló a listámon 😉 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése