2023. július 30., vasárnap

Ismét

eltelt egy hét. Nekem most az oviban viszonylag könnyebb volt, Dávidnak a munkában húzósabb volt. Sokat esett az eső is, de az UV sugárzás is magas volt. Megint elkaptam valami bacit, több, mint egy hete minden bajom van...az ovis gyerekek is taknyosak, tüsszügnek és köhögnek. 
Dáviddal jókat beszélgettünk. Tervezzük a hátralevő szabadságainkat, meg az amerikai nyarakról nosztalgiáztunk :) 
Tegnap szép napos idő volt, elmentünk kirándulni, ezt a helyszínt most Gardeners world magazinból kivágott kuponnal, kettő az egy áráért látogattuk meg. Megérte! És még van egy pár ilyen épület és kert a tarsolyunkban! 
Itthon lengyel boltba mentünk, vettünk megint hazai ízeket. Ma pedig egy magyar nővel kávéztam, beszélgettünk. Közös ismerős kapcsán ismertük meg egymást, kicsit levelezgettünk már a Facebookon, és most sikerült élőben megismerkedni. A betegségeink ellenére. Nagyon jó hangulatban telt, úgy elbeszélgettünk, hogy órák teltek el! Biztosan meg fogjuk ismételni a jövőben! És ez még azt vonta magával, hogy ma megint autóba ültem, vezetni, és egyedül mentem be a központba, nem kevés körforgalmon keresztül, és a bevásárlóközpont parkolójában hagytam az autót. Nekem ez egy nagy élmény, élveztem, hogy egyre bátrabbá váltam útközben, és fölöslegessé váltak a kis aggodalmaim, mert minden rendben ment! :) 























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése