2022. november 2., szerda

Október-->November





Október utolsó hétvégéjén elutaztunk, de nem igazán sikerült jól ez a kiruccanás. Viszont kárpótolt az őszi táj szépsége, és egy könnyed séta, meg a napos-felhős idő, hiszen esőre számítottunk...

Szombat éjjel rosszul voltam, egyszerre volt melegem, miközben rázott a hideg, így vasárnap ahogy kijelentkeztünk a hotelből, indultunk is haza. Hétfőn itthon maradtam, mert még hőemelkedésem volt, és csak a gyógyszerek vitték le/ tartották lent a lázam... keddtől pedig Dávid van itthon, orvoshoz is eljutott, és antibiotikumot írtak fel neki. Neki magasabb a láza, és nem megy le gyógyszerek után sem egyelőre... :( Benyaltuk ezt a betegséget, és nem bírunk szabadulni tőle már hetek óta. Hol enyhébb, hol erősebb tünetekkel. De legalább nem kovid. 

Úgyhogy míg ő itthon próbál gyógyulni, én félig betegen egyedül vezetek a munkába, és haza. Este, mikor jövök, 5-6 körül, már sötét van. Kalandos utazásaim vannak! Egyre rutinosabb sofőr vagyok, így lassan harminc évesen! Legalább ez úgy alakul, ahogy annak idején elképzeltem magam felnőttként. ;) Picit elkezdtem élvezni is ezt a fajta önállóságot! :) De egyelőre marad az egy autós felállás, csak most már bátrabban indulok el vele én is, bármelyik évszakban meg napszakban. A párhuzamos parkolást is tökélyre fejlesztem már! ;) Aki pedig Angliában boldogul, az utánna bárhol tud vezetni meg parkolni, szerintem! Annyira szűkek az utcák, és mindenhol parkol valami, hogy nem győzök kerülgetni meg állandóan minden irányba figyelni. :D

Tegnap volt lehetőségem találkozni az egyik új 'key-child'-ommal, és nagyon cukiii! Alig várom, hogy holnap is jöjjön oviba! Nem tudom lefordítani ezt a kifejezést, mert a magyar óvodarendszerben nincs ilyen; de itt a gyerekek az óvodapedagógusokhoz vannak hozzárendelve, és főleg azokért a gyerekekért vagyunk felelősek, amikor ők bent vannak az intézményben. És vannak másodlagos gyerekeink is, amikor a kolegánk nincs bent, akkor mi felelünk egymás egyes 'gyerekeiért'. Így minden gyerekért felelős valaki, számon vannak tartva rendesen! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése