2022. november 18., péntek


Felgyorsultak az események ezen a héten! A képeket még nem szinkronizálta a Google, hogy laptopról be tudjam illeszteni, de majd eljön mindennek az ideje! 
A héten már szinte mindennap mostam, hogy biztosan legyen, mit pakolnunk. Ma pedig már nem dolgoztunk, és így erre a napra foglaltam időpontot, személyit újítani a magyar nagykövetségen. Így a mai napot Londonban töltöttük! :) Metróztunk, sétáltunk, ettünk, és az Albert és Victoria múzeumba mentünk el. Ott elég sok időt töltöttünk, több emeletnyi látnivaló volt. Képeket majd csatolok. :) Ez már kellően szabadság-hangulatba hozott mindkettőnket! :) 
Miután hazajöttünk, én becsekkoltam magunkat, és kinyomtattam a beszállókártyáinkat is. Holnap már csak pakolunk és rápihenünk az útra, mert vasárnap kora reggel indulunk a taxival Birmingham-be! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése