2022. november 12., szombat



Gyorsan telnek novemberben is a napok! Már mentünk dolgozni mindketten az elmúlt héten, és az antibiotikumot is befejeztük. 
Alakul az ajándékvásárlás is, ráadásul magunknak is beszereztünk egy-két új ruhát, cipőt. Egy ötletem volt, hogy milyen cipőt szeretnék a Decathlonból, de mikor megláttam a választékot, rögtön megtetszett egy másik. Szerintem az év nagyrészében ezt fogom hordani, annyira telitalálat!! Miután hónapok óta vadásztam egy szürke szövetkabátra, ma megtaláltam a pont nekem valót! Dávid nadrágokat vett, így mindkettőnknek produktív napja volt!😊😉
5.-én 'Bonfire night' volt, tűzijátékkal, holnap meg az emlékezés vasárnapja lesz, November 11. miatt, amikor véget ért a világháború. 🌸
Üzemeltetem a Pálmás insta-fiókot, ez az új háttérszolgálatom! Izgatottan várom az új feladatokat, amikor a Canvában alkothatok! Az év legszebb időszaka következik, ismét!🎄😊

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése