2022. november 2., szerda

November

                                                    

Tavalyról jól emlékszem, hogy November a hála hónapja. :) És talán akkor is leírtam, hogy én ennek mennyire örülök! Én amúgy is írok hálanaplót, de most ide is szeretnék pár dolgot felsorolni, amiért hálás vagyok Istennek!

Hálás vagyok a szeretteimért, akik bár már nincsenek velünk, ismerhettem őket!
Hálás vagyok a még élő szeretteimért!
Hálás vagyok, hogy bár nem alakult a legjobban az elmúlt hétvégénk, de legalább kicsit kimozdulhattunk!
Hálás vagyok, hogy Dávid már szedheti az antibiotikumot, és így remélhetőleg gyógyul!
Hálás vagyok, hogy a hétvégén meg tudtuk venni a repjegyet Magyarország felé!
Hálás vagyok, hogy el tudtam jutni munkába, bár izgultam, de jó élmény volt a vezetés és a parkolás is eddig!
Hálás vagyok, hogy vannak még kedves emberek! (tegnap este volt valaki nem túl kedves, de ez csak egy a sokból... és én nem akarok arra az egyre koncentrálni ;) )
Hálás vagyok, hogy ilyen jó munkahelyem van, ahova szeretek menni, és hogy ma, pár óra alvás után is bírtam a tempót!
Hálás vagyok, hogy ismét November van!
Hálás vagyok Isten ma reggeli bátorításáért!
... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése