2022. január 25., kedd

Mai élmények..


Dávid finom reggelit készített, én meg az ebédet főztem meg még tegnap délután, így csak elfogyasztani kellett ma. Folyamatosan kortyolok a bögrémből valami meleget, mert fázok, pedig a fűtés rendben van...

Igyekeztem ma is hasznosan tölteni az időt. Olvastam, alkottam, énekeltem...töltögettem a naplómat, olvastam igét, imádkoztam. 

Átnyálaztam egy házvásárlós cikket, aztán hóviráglelő helyeket kerestem a National Trust oldalán. Van egy pár lehetőség, mindegyik több, mint egy órányira autóval. És most már kezdődik a hóvirág szezon. :) Ez is egy újabb Canvás téma lesz, úgy érzem. Közben meghozta a postás az idei National Trust-os évkönyvet és magazint is. Volt benne egy cikk Beatrice Potterről. Még nem olvastam el, de a képek, illusztrációk megihlettek :) -->

Fent látható a legújabb Canvás alkotásom. Mesebeli téli, erdei állatkás csendélet. Sztori is van hozzá. Egy régebbi John Lewis reklám inspirált, és Beatrice Potter. :) ;) Hiszen ő festett vízfestékkel ábrákat a saját történeteihez, meséihez. Ősszel készítettem egy hasonlót, rókásat. Tervezek minden évszakban alkotni valami olyat, ami számomra leginkább tükrözi az adott szezont. Most már több kis elemet és funkciót használhatok ingyen, így azért örömtelibb a szerkeztés. 

Továbbá keresgéltem pár blogot, hogy legyen, mit olvasnom itt unalmamban, meg azon felül is, már régóta kutattam, hátha találok mást is, aki még valamilyen rendszerességgel blogol. Érdekes írásokra bukkantam. :)

Dáviddal beszéltünk kicsit az ebédszünetében. Ilyen is ritkán volt az elmúlt két hétben, mert engem mindig korán küldtek el ebédelni, aztán mire neki szünete lett, én már rég túl voltam rajta...úgyhogy most ez is plusz egy hálaok. <3

Ja, és hajat is mostam. :D Nálam ez mostanában nagy szó, megint hosszú és dús lett. Elmennék fodrászhoz, mert most lenne rá időm, de nem szabad...na majd egy időpontot foglalok legalább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése