2022. január 26., szerda


"Barátnőm, nem számít, min mész keresztül, az élet szeretete egy választás, nem pedig annak a mellékterméke, hogy minden a te elképzeléseid szerint halad. Az élet, amelyet ma élsz, az az élet, amelyet Isten adott neked, és Krisztusban az életed bőséges lehetőségekkel rendelkezik. Békességünk, örömünk, elégedettségünk és beteljesedésünk a döntéseinken múlik. 
Látod, a boldogságod rajtad múlik. És emiatt ez lehet az eddigi legjobb éved. "

részlet kiragadva erről a blogról, a mai napi bejegyzésből: 

http://virtualiskavezonoknek.blogspot.com/2022/01/legyen-ez-az-az-ev-amikor-elkezded.html

Már egy ideje eljutottam én is arra a felismerésre, hogy ezt az életet én élem, és nem másikat élek, így ezt kell úgy élnem, mint amit Isten nekem adott. És emiatt örülhetek neki.. :)

Isten pontosan látja, hogy ki vagyok és kivé lehetek. És azt is, hogy miken keresztül tud olyanná formálni, hogy szerinte való nővé váljak. Párszor imádkoztam így, és úgy hiszem, meghallgatta! Mert érzem a formálódást. Változtam az évek során. Ezt a hozzám közel állók is látják, mondják.                    Persze, hogy nem minden alakult az elképzeléseim, vágyaim, akaratom szerint, de ezen túl lehet lépni. Túl is kell, különben nem lehet normális, teljes életet élni. Főleg nem Isten szerintit. Tulajdonképpen minden eddigi év tele volt csodákkal és hálaokokkal, Isten gondviselésével. :) Tanultam, erősödtem a különböző szituációk, élethelyzetek által. És azt is megtapasztaltam, hogy különböző emberek által is formálódtam. 

Ma megnéztem a Beatrix Potter életéről szóló filmet. Művész volt, írt és gyönyörűen festett. Gyerekkönyveket adott ki. Híres lett. De mennyire eltérő élete volt az akkori átlagnőkhöz képest! Nem ment férjhez elég sokáig, és aztán, mikor végre rátalált a szerelemre, a jegyese meghalt betegségben... így aztán vett egy kis cottage-ot a Lake Districtben, és festői környezetben folytatta az írást, festést, sőt, farmon dolgozott. Megpróbálta kihozni a legtöbbet és a legjobbat abból, amilye adatott. :) Nekem tetszett a film, és utánna is olvastam az életének. Így most méginkább felnézek rá. :)  Eddig csak a kis könyveit szerettem, az aranyos történeteket, amiket a tv-ben láttam, de most már tudom, hogy igazán értékes, érdekes életet élt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése