2021. március 19., péntek




Éppen hét közepére esett idén a Férjem szülinapja. Munka után, este még jutott egy kis időnk ünnepelni, Halász Judit "Ez a nap más, mint a többi..." énekét elénekelni, tortát enni. Kettesben, mert a rokonok messze vannak, a barátok meg nem jöhetnek még át. De kettesben éltük túl az elmúlt egy évet is, meg az azelőtti megpróbáltatásokat is, amik egy külföldre költözéssel járnak. 
Jó, hogy osztozhatunk az örömben is, mert így az megsokszorozódik, ahogy a terhek, ha együtt cipeljük, megfeleződnek. 
Sikerült a meglepetésem, tetszett neki az ajándék! És nagyon jó volt örömöt szerezni! :) 

Eszembe jutott az a 2013-as márciusi hétvége, amikor felmentem Budapestre, hogy az előző évi amerikai táborban megismert barátokkal találkozzunk. Jöttek a lengyelek, a szlovák lány, és a többiek Budapesten tanultak, így ott találkoztunk. Dávid is ott volt. Épp akkor volt a szülinapja. 
Ha valaki akkor azt mondta volna nekem, hogy abban az évben mi összejövünk, és pár éven belül házasok leszünk, meg külföldre költözünk, nem is tudom, mit reagáltam volna... akkor egy "Isten éltessen!"-t kapott tőlem, azóta meg hát egyre több mindent. :) 
Ahogy erre visszagondolok, mindig csodálom, ahogy Isten munkálkodott. Mert akkoriban már elég régóta imádkoztam társért, és vártam, hogy Isten mit mutat, mit készít. Nem görcsösen, de reménnyel, bizakodva éltem a mindennapokat. 2012 novemberében olvastam erre bátorításul egy igeverset, ami aztán a 2013-as évem mottója is lett. Figyeltem Istenre és vártam a csodát. :) Tegnap a Mai igéből újra ezzel az igeverssel szólt hozzám Isten, és így előjöttek bennem a régi emlékek is. 


 Szóval Dávid jelenléte az életemben egy csoda, akit Istentől kaptam! Ő az, akit úgy ismerek, ahogy senki mást, és ő az, aki ismer engem mindenkinél jobban. Isten egymáshoz, egymás mellé vezetett minket, és csodálom az Ő művét. Hálás vagyok Dávidért, akivel együtt éljük meg a hétköznapokat, a hétvégéket, az ünnepeket, a viharokat, és a napfényes időszakokat is, amik az életben történnek. Házasként együtt éljük meg, és éljük át ezeket. Hálás vagyok azért, aki, és amilyen! Remélem, hogy Isten élteti még sokáig, egészségben, boldogságban, szeretetben, és megtapasztalhatjuk még sokszor, ahogy Isten munkálkodik az életünkben! Olyan jó lesz vele megöregedni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése