2023. november 9., csütörtök






Az előző bejegyzés fényében, hétfőn azért csomagom is érkezett, benne ezzel a bögrével. Éreztem, hogy nem véletlen, hogy pont most. Ugyan, már hetek óta úton volt, tudtam róla, és vártam, de ez is emlékeztet naponta hálát adni! A kialakult autós helyzetben is. A héten minden reggel ebből ittam a kávét, jó sok tejjel, tejszínhabbal, fahéjjal. 
Úgy gondolom, hogy ez is egy próbatétel, hittel telinek, hálásnak lenni és maradni, amikor nem a legjobban alakulnak a dolgok. Pont akkor kell hinni, amikor egyre nehezebb... vágytam több időt tölteni Istennel, egyedül. Most egy ovis vírusnak köszönhetően megadatott, két napig biztos, hogy itthon vagyok, leszek! 
Nem így terveztem, nem láttam, hogy ez lesz, de most talán pont erre volt szükségem, hogy kicsit meg tudjak állni, levegőt venni, a lényegre koncentrálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése