2023. november 27., hétfő

31


Telihold a napokban (reggel)

Idén munkahelyi tréning napon töltöttem a szülinapomat, kötelező volt megjelenni. De a csoportban dolgozó kollégáim megleptek, és jó hangulatban telt végülis a nap. Rendszereztük a játékokat, kellékeket is. Egy-két új dolgot tanultam, de összességében nem volt túl hasznos számomra a nap tréning része... és ezt a munkatársaim is megfogalmazták. 
Este Dávid okozta a legnagyobb meglepetést, nem is értem, hogy nem vettem észre, hogy mire készül! Ketten ünnepeltük az újabb mérföldkövet. Hihetetlen, de már tíz éve együtt ünnepeljük a születésnapjainkat! :) Akkor ünnepelt először velem, de én még mindig 21-nek érzem magam! Az viszont jó, hogy most nem úgy nézek ki, szerintem jót tettek nekem az elmúlt évek.. Összességében hálás vagyok az elmúlt évért is, jó ilyenkor kicsit elgondolkodni dolgokon, szokásokon, kapcsolatokon. 
Feltűnt a telihold is, reggelente is nagyon szép látványt nyújtott! 
Kíváncsi vagyok, mit tartogat ez az újabb év! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése