2023. október 8., vasárnap

Október




Ismét egy zsúfolt héten vagyunk túl. Megjelentek az ősz első jelei, de most visszajött a nyár, ami a hőmérsékletet és a napsütést illeti. Végre most hétvégén is szép az idő! Bár jobban esne a hűvös ősz, most elfogadom, és hálát adok azért, hogy még van napsütés, mert tudom, hogy hosszú lesz a borús tél... akkor majd hogy fog hiányozni! Sokszor akkor tudunk értékelni valamit, mikor már késő!.. 

A középső kép egy emlékeztetőül jött pár napja, mikor kicsit magam alatt voltam, válaszokat kerestem... Az üzenet világos volt: az Istenben való hitem maradjon meg, bármi is történik... mert ez majd megtart engem. Ebben megnyugodtam. Pedig sokszor olyan jó lenne tudni a jövőt, azt gondolom, ha tudnám, mi lesz 1-2-5 év múlva, akkor könnyebb lenne most hinni, kitartani! Vagy mégsem?! Lehet, h. akkor más miatt aggódnék, ki tudja... Elég minden napnak a maga baja.
Majdnem vettünk egy házat, kész hullámvasút volt az az egy-két nap. Hihetetlen, hogy így fel tudja bolygatni a kis megszokott életünket egy esetleges saját ingatlan. Végül nem lesz a miénk, mert átbeszéltünk dolgokat és ez most nem lett volna jó döntés. Még várnunk kell. Eljön majd az a nap is. Ha az lesz Isten akarata. Most nem akartunk olyanba belefogni, amire nincs 100% békességünk és hitünk, hogy ez a visszautasíthatatlan lehetőség. Mégiscsak nagy döntés! 
Addig meg milyen jó, hogy van hol laknunk! És hogy itt nincs háború... szüleim voltak Izraelben vakáción. Még épp hazaértek, és most ott háború van. Hihetetlen, milyen napokat élünk! Isten oltalmáért imádkozom! Mikor ilyen híreket hallunk a nagyvilágból, akkor szinte minden más eltörpül. Az én kis ügyes-bajos dolgaim mindenképp. 

A facebookos Pálma női csoporttal zajlik az őszi tanfolyamunk, nagyon izgatott vagyok! Milyen jó, hogy van lehetőségünk ilyenben részt venni! Az a vágyam, hogy áldás legyen minden résztvevő számára! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése