2023. október 22., vasárnap

7




tegnap ismét előjött ez az ige ;)

hagyománnyá vált almás pite

mai őszi sétánkról egy kép

részletek



7 éve tart a közös utazásunk. :)
Amikor Dávid megkérte a kezem, egy meglepetés utazáson voltunk. Megköszönte, hogy megbíztam Benne, és elmentem Vele. Aztán megkérdezte, hogy vele tartanék-e egy élethosszig tartó utazásra... :) Ez volt a lényege.:) 7 év telt el, mióta együtt utazunk át ezen az életen! Nagyon sok szép élményben volt részünk, sokat éltünk át már együtt! És voltak nehezebb részei is ennek az útnak. Nehézségek, bajok. De jó, hogy annyira ismerjük már egymást, hogy legtöbbször tudjuk, hogy a másiknak mire van szüksége. Tudjuk támogatni, segíteni, bátorítani egymást! Voltak konfliktusaink is, de mindig sikerült rendezni. Együtt képzeljük el a jövőt, úgy még legalább 70 évet! 
Sokat tanultunk az életről, egymásról, másokról és Istenről. Már nem azok vagyunk, akik 7 éve voltunk, és ezt a lehető legjobb értelemben írom! Bár, az esküvői fotóinkat nézegetve észrevettem, hogy már nem vagyok olyan fiatal... de azért még mindig az vagyok, csak talán érettebbek az arcvonásaim. 
Nemcsak ilyenkor, de ilyenkor különösen is el szoktam gondolkodni azon, hogy mennyire hálás vagyok Dávidért, és azért, hogy pont ő a férjem! 
Hozzánk hűen, egy kirándulással, erdei sétával ünnepeltünk :) Dávid fagyizott, én kávéztam. ;) Sok témáról beszélgettünk közben. 
A pár nap esős, hideg idő után, ma ismét sütött az őszi Nap, amit a mai nap különlegességére való tekintettel ajándékként éltem meg!
Annyira hálás vagyok a mai nap minden pillanatáért és az elmúlt hét évért! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése