2023. október 29., vasárnap

Egy



újabb hét telt el. Meg voltam fázva, nem éreztem túl jól magam, de annyira nem voltam rosszul, hogy ne menjek be dolgozni. Ittam a teát, a cold&flu-t, és most gyógyszert is vettem be az utóbbi napokban. Elég kaotikus hét volt, mert kevesebben vagyunk dolgozók, mint kéne, így sokan helyettesítenek. Mindig ott, ahol a leginkább van szükség. 
A napokban megérkezett egy újabb adag fénykép, amiket tegnap szépen sorba rendeztem az aktuális albumba. Jó volt nosztalgiázni közben. Hihetetlen, hogy lassan itt az év vége... addig még hátravan egy utazásunk, ami már kevesebb, mint három hét múlva fog bekövetkezni. Olyan izgalmas ez a visszaszámolás! 
Pénteken eljutottam fodrászhoz, elég sokat levágott a hajamból, és ritkította is, hogy szebb és jobb legyen! Most végre rászántam magam, és vettem egy 'tangle teezer' fésűt. Mondanom sem kell, izgatotan fésülködök ismét az új fésű miatt ... a göndör tanács szerinti -nem szabad fésülni a hajat- nem vált nekem be, szöszös, kócos a hajam, ha nem fésülködök napokig... de a termékeket fogom használni :)
 
Halloween lesz az oviban, persze nem olyan durva kiadásban, csak mint egy maszkabál. A mi csoportunk kitalálta, hogy egy mese különböző szereplői legyünk. Én egy zöld madár leszek, amihez sehol sem találtam maszkot, így kénytelen voltam csinálni egyet. ;) Filcből kivágtam, és ragasztópisztollyal összeraktam a különböző elemeket. Jó érzés volt kicsit alkotni! 
 
Tegnap sétáltunk egy nagyot, sárguló levelek nyomában. Jó volt együtt utazni ismét, közben beszélgetni, kávézni, teázni, ropogó avarban sétálni... Még kell pár hét, hogy teljes díszében megmutatkozzon az ősz, de már most olyan friss és hideg a levegő, én már sálat és fülvédőt használok. Itthon örömmel veszem fel a kötött pulcsikat, és gyújtok illatos gyertyát is. :) 
Utánna bevásároltunk, kicsit szétnéztünk, de siettünk haza. Az eső is eleredt közben, gyorsan becipekedtünk, elpakoltunk, és egy jót vacsiztunk. 

Bár óraátállítás volt, ma egész korán fent voltunk, én nem is aludtam vissza. Itthonról néztem a közvetítést. Most meg mosni, takarítani kell. Ma már legalább nem fáj a fejem...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése