2023. január 14., szombat



Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR -: békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek. - ebben a fordításban ismertem meg ezt az igeverset! 

Biztosan írtam már a blogon is arról, hogy nekem milyen vezérigévé vált ez az igevers az utóbbi jó pár évben. Idén ugyanazon a napon, két különböző helyről is emlékeztetett erre Isten. Nekem ez a nyomatékosítás egyértelműen azt jelenti, hogy ez az ígéret, bátorítás továbbra is érvényben van! Milyen jó így kezdeni el az új évet, ezzel a bizonyossággal, hogy a jövőnk továbbra is Isten kezében van! 
Fontosnak tartom leírni, hogy a szövegkörnyezetet is érdemes elolvasni, nem csak ezt a pozitív töltetű igeverset kiragadni a részből. 
És az áhitatos könyvben a leírás pontosan leírja azt, amit én is már eddig is megtapasztaltam, hiszek és vallok... így együtt ez a két helyről érkező bátorítás nagyon sokat jelent számomra Istentől! (És ezt még azelőtt olvastam, hogy nagypapám meghalt). 

Gyász után ünnep is volt a családban, az öcsém diplomaosztója volt tegnap, amire nem maradtunk, de előtte mi is köszöntöttük, ünnepeltünk szűkebb családi körben. És még csak január van... mi lesz még itt?! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése