2023. január 29., vasárnap








Az elmúlt hetet betegen csináltam végig, és nem voltam túl jó hangulatban... ennek ellenére pénteken is bementem dolgozni, pedig már eléggé a határaimon éreztem magam. Végül is, jól telt, és végre jött a hétvége, pihenéssel! 
Közben az áhitatból is pont jó üzeneteket kaptam, és azt élhettem át, hogy Isten pontosan látja, és tudja, mit érzek, és mire van szükségem. 
Dáviddal is jókat beszélgettünk, dicsőítést is hallgattam, ma pedig egy lazát sétáltunk délután. Most azt érzem, hogy sikerült kellően lazítani, és a házimunkával is megfelelően haladni. Én-időm is volt, Istennel töltött időm is. Bár, ha úgy vesszük, egész nap tudok Istenhez imádkozni. Nálam amúgy is nem egy konkrét időpont van, amit mindig ugyanúgy és ugyanakkor betartok, de azért törekszek olvasni, elcsendesedni, stb... a hajamat is ápoltam, megmostam, alakulnak a hullámok ;) 
És a hálalányos csoportban levő feladatokhoz is volt kedvem, a Canvában szerkeztgettem meg többek közt az éves 'vision board'-ot is :) Ezek kb. a leglényegesebbek az Istennel való kapcsolat és a barátságok ápolása mellett.


Ez a feladat is nagyon tetszett! Egy sablont használtam, abba írtam be a rám jellemző állításokat. :) Annyira látom utólag visszanézve is, hogy mennyit formálódtam az elmúlt évek során. És hogy mik, amik meg nem változtak. Tizenévesen mennyire kerestem magamat, még huszanévesen is sok kérdésem volt, amik egyre inkább letisztulnak! Most pedig, mióta a következő évtizedem elejét járom, még tudatosabban igyekszem élni, szervezni az életem, az értékeimet, és a gondolataimat, Istenre alapozva, aki a békességem, örömöm forrása!
Ma meg is változtattam a kis világítós szódobozon a feliratot, ami az idei évre legyen a mottónk: peace (béke[sség]). Tavaly a hálás volt, az már nagyon megy :) ;) 

http://virtualiskavezonoknek.blogspot.com/2023/01/megtapasztalhatod-ma-beket.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése