2022. augusztus 14., vasárnap




A kovidos időszakban, amikor csak online lehetett Istentiszteleten részt venni, hozzászoktam, hogy a színezős Bibliámban színeztem az alkalom alatt. Mindig annál a résznél kerestem színeznivalót, amelyik igeszakaszból volt a tanítás. Figyeltem, színeztem, jegyzeteltem. Azóta is, ha nem megyek el személyesen, de itthonról tudom nézni és hallgatni az alkalmat, sokszor színezek. Jobban megmarad így az üzenet. Most épp a Prédikátor könyvéből vannak a heti igehirdetések, ezeket az oldalakat színeztem, olvastam. Fontosnak tartom, hogy legyen idő leülni, olvasni, értelmezni az igeverseket. Olyan sokat ad ezeken keresztül Isten! Nem csak vasárnap, persze, de azért hétköznap nem ülök le színezni... 

Hosszú hetem volt, szombaton elsősegély képzésen is voltam, aminek volt gyakorlati vizsga része is. Hála Istennek, jól sikerült! Aztán sétáltunk, vásároltunk picit, közben jókat beszélgettünk Dáviddal. Ősszel beindulnak a Pálma csoportos kihívások, kezdek szerkeztgetni a Canvában is. Lassan letelik a nyár, és ha őszinte akarok lenni, már várom is az őszt! Nekem az szokott újdonságokat hozni a munkámban is és a magánéletben is. Bár azt is vallom, hogy minden évszaknak megvan a szépsége és a gyümölcse! :) 

Az egyik kisfiú megtette az oviban is az első lépéseit, nagyon örültem neki, büszke voltam rá! Még három hetünk van ezekkel a gyerekekkel, hiányozni fognak! Visszagondolok, milyen picik voltak, és látom, mennyit változtak, fejlődtek! Én is igyekszem változni, fejlődni, bárcsak megvalósulna! 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése