2018. augusztus 3., péntek

Egy kis konyhaművészet...

Nem vagyok egy konyhatündér, illetve fejlődök, fejlődtem az elmúlt idő során...Már egy ideje akartam egy ilyen bejegyzést, amit jó lesz évek múlva visszaolvasni, amikor már még érdekesebbeket fogok tudni produkálni, és látni fogom, honnan is indultam.

Új ételek, amiket kipróbáltam:

Lasagna, amit én raktam össze darálthússal, kétféle szósszal, lapokkal, sajttal. Egészen más élmény volt, mint az előre elkészített verziót betenni majd megsülve kivenni a sütőből...

Csirkepaprikás, ami pont úgy nézett ki, mint a receptnél lévő képen, és nagyon finom volt!

Indiai és kínai csirke szószokkal :), rizs vagy tészta volt a köret hozzá.

Rakott kelkáposzta, ami nagyon ízlett Dávidnak! Egyik este ezzel vártam haza a munkából :)

Padlizsánszeletek sütőben sütve (korábban Dávid anyukája készített hasonlót, és nagyon ízlett már akkor is)

és végre a tükörtojást is már kétszer sikerült szépen kivenni a serpenyőből :) Nekem ez is sikerélmény, pedig az egyik legegyszerűbb reggeli. Korábban mindig egyesével próbáltam megsütni, és a sárgája mindig szétfolyt, nem a legesztétikusabb látvány volt. De mostanában egyszerre ötöt is beleütök a serpenyőbe, és amikor sül, akkor választom szét, és szedem ki egyenként a tányérokra :) Garantált a siker!

Fotókon nem látszik olyan jól, milyen is volt egy-egy alkotás élőben, és nem is mindig jutot eszembe fotózni, úgyhogy marad az írásos és az emlékezetbe eltárolt emlék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése