2022. június 18., szombat


A héten volt eddig a legmelegebb nap! Elértük a 30 C fokot is...:D Ismét túl vagyunk mindketten egy kemény héten a munkában. És közben halad az autójavítás is, hála Istennek! 
A két nap nyár után (26-30 C fok) hétvégére esőt mondtak...tipikus! Eddig még nem ért ide, de ami késik, nem múlik. Már hozzászoktunk! :) Tegnap már az oviban légkondit kapcsoltunk, jégkrémet ettünk, vízben pancsoltak a gyerekek. Így lehetett bírni a meleget. :)

Itt nincs nyáron zárva az óvoda, csak sorra mennek vakációzni a gyerekek a családjaikkal. Picit nyugisabb lesz, de már érkezni fognak az új kicsik nyár vége felé, szeptembertől meg indul újra a beszoktatás. 
Ez azt is jelenti, hogy nekem sem nyáron kell feltétlenül kivenni a négy hetet, mehetek szabadságra az év során bármikor. :) Illetve, amikor más csoportbeli munkatársam nem vett ki szabadságot. Most épp a csoportvezetőnk nyaral Spanyolországban két hetet, aztán sorra mind megyünk valamerre a nyár során, meg majd ősszel is! A cég javasolja, hogy minden dolgozó vegyen ki legalább negyedévente egy hetet, kell a pihenés, feltöltődés! :)

A heti testmozgás megvolt, élveztem kerekezni, hamar odaértem, meg haza is. Kétszer beugrottam vásárolni is ezt-azt. Hálás vagyok, hogy volt ez a lehetőség, hogy ennyire közel lehet a munkahelyem! És várom már, mikor újra együtt jövünk-megyünk Dáviddal a munkába az autónkkal! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése